Back in Holland ! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Milou Peeters - WaarBenJij.nu Back in Holland ! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Milou Peeters - WaarBenJij.nu

Back in Holland !

Blijf op de hoogte en volg Milou

04 April 2013 | Spanje, Benidorm

Hollaaa,
Mijn laatste berichtje stuur ik vanuit Nederland. Het einde kwam sneller in zicht dan we hadden zien aankomen. Na bijna 11 weken in Benidorm te hebben overleefd gingen we uiteindelijk toch 3 dagen eerder naar huis dan gepland.

Langzaam zijn we afscheid gaan nemen van de dingen hier, zo zijn we woensdag voor de laatste keer naar La Marina (het overdekte winkelcentrum) geweest. Omdat we daar toch heen gingen konden we net zo goed ook even wat bij de Mac Donalds eten :P Living the good life, nu zijn we nog hier.
De laatste 2 weken zijn er heel veel Spanjaarden naar Benidorm gekomen. De grijze massa verdwijnt langzamerhand en daarvoor komen de wat jong volwassene met kleine kinderen in de plaats.

Ook het laatste (lange) weekend hebben we nog flink genoten. Vrijdag zijn we naar de fish spa geweest en hebben we onze voetjes ‘schoon’ laten eten door de visjes, haha. Eerst werden onze voeten door een mevrouw afgespoeld met water, daarna kregen van die super mooie crocks aan en mochten we plaats nemen op de banken voor de bak met visjes in het water. Ik vond het in het begin verschrikkelijk, ik met mijn gevoelige voeten kan niks hebben als er iets of iemand aan zit. Na een tijdje ging het wel, maar ik moest er niet bij nadenken dat er visjes aan mijn voeten zaten. De eelt van het vele lopen zit er nog steeds op dus ze hebben niet goed hun best gedaan, haha. Vandaag kreeg je naast de fish spa nog een gratis voetmassage, die heb ik toch mooi afgeslagen Dat durfde ik toch aan, niet voor mij weggelegd.

Zaterdag was het super lekker weer (25 graden), we hebben echt de hele dag op het strand gelegen. Ons kleurtje dat er onderhand alweer af was hebben we nu weer mooi bij kunnen kleuren. Zondag (1e paasdag) hebben we onszelf verwend met een paasontbijtje. Op stage hadden we een feeststol gekregen dus die stond op tafel, met verse croissantjes, jus en niet te vergeten eieren. Ook hadden we de chocolade paashaasjes die we hadden gekregen van de ouders van Linda op tafel gelegd, het is tenslotte Pasen. We hebben de laatste dingetjes gekocht die we nog graag wilde hebben. En omdat we een beetje dom waren geweest met boodschappen doen hebben we ons voor vanavond een joekel van een pizza gehaald. Ik denk dat die wel een halve meter breed was maar hij was echt heerlijk !
’s Avonds zijn we net als iedere week weer naar de Valkenburg gegaan om te skypen. Ik wist dat mama bij opa en oma was, als verassing had ze de laptop meegenomen en heb ik tijdens het skypen de hele familie voorbij zien komen. Dat vond ik echt super leuk, ik kon alleen maar blijven lachen. Na het skypen hebben we ons nog een heerlijke cocktail gedronken bij de Moon Beach, ook daar moeten we helaas afscheid van gaan nemen.

Zoals het weerbericht eruit zag, werd maandag de laatste keer zonnen op het strand. Het was hot! ’s Avonds zijn we bij Isidro gaan eten. Een buffet met zo’n 90 gerechten voor maar €9,95 .
Al dat goedkope eten zijn we nog lang niet moe.

Dinsdag moesten we na 4 en een halve dag vrij weer naar stage. De zin was een beetje weg, maar op het moment dat ik daar was viel het reuze mee. Met nog maar 3 dagen te gaan blijft de motivatie er wel. ’s Middags was er een chirurgische ingreep gepland bij de dermatoloog, ik ben daar op tijd heen gegaan want dit is de laatste keer. De dermatoloog vond het maar niks dat wij hem assisteerde (2 zongebruinde meiden aan de onderzoekstafel). Zelf is hij super wit. Hij zegt altijd dat de zon super slecht is voor je huid, dat je er van alles van kunt krijgen. Het ene oor erin en het andere er weer uit, wij luisteren toch niet naar hem. We houden van de zon.

Woensdag verliep de dag héél anders dan verwacht. Net zoals iedere morgen begon ik om 9 uur in La Noria, totdat ik een telefoontje van thuis kreeg. Het gaat niet goed met opa of ik niet naar huis kon komen. Meteen hebben we gekeken voor vluchten en gelukkig ging er ’s avonds om 20.35u nog een vliegtuig naar Eindhoven. Die vlucht hebben we geboekt en met nog 7 uur in Benidorm hebben we ons koffer gepakt, het appartement gepoetst, afscheid genomen in La Noria, in de Rincon en zijn we nog bij de Valkenburg geweest. Zo raar en onwerkelijk dat de stage meteen is afgelopen en we hier niet meer terugkomen. Er kwam in eens een heel snel eind aan onze stage in Benidorm.

Zo raar om in eens weer in Nederland te zijn, vooral omdat je daar niet helemaal op voorbereid was. Op het vliegveld in Eindhoven werden we warm ontvangen. De ouders, broertje en vriend van Linda stonden er en mijn ouders, m’n broertje en m’n vriendinnetjes met een groot spandoek. Super leuk dat ze er allemaal stonden. Maar het was wel een dubbel gevoel omdat je niet zonder reden eerder naar huis komt.

Daar staan we dan, weer op Nederlandse grond in de kou. We zullen er wel weer even aan moeten wennen denk ik. We hebben veel meegemaakt in Spanje. We hebben veel gelachen maar ook wat traantjes gelaten. Het waren in ieder geval 11 weken om nooit meer te vergeten. Een hele ervaring en geen moment spijt van gehad. We kunnen terugkijken naar een onwijs leuke tijd vol verassingen. Met voor mij als grootste verassing dat m’n lieve vriendinnetjes op de stoep stonden en vervolgens ook weer op het vliegveld met een groot spandoek. Het is een geweldige ervaring die niemand ons meer afneemt.

Ik ben super blij dat ik deze stage samen met Linda heb mogen doen, in m'n eentje had ik dit nooit gekund. We hebben samen veel lol en plezier gehad. Linda, het was echt een toptijd met jou. Bedankt voor alles, we hebben echt genoten samen. Ik zal het nooit meer vergeten en de foto’s blijven als herinnering. Linda je bent een topper !!

Dit was dan mijn laatste verslag.
Super bedankt dat jullie me hebben gevolgd, dat vind ik kei leuk!

Kus Milou

  • 04 April 2013 - 17:40

    :

    Leuk laatste verslag van de laatste dagjes in Benidorm. Het is inderdaad erg wennen om ineens zo snel weer in Nederland te zijn. Het was zeker een super tijd en een ervaring om nooit te vergeten :)

    Tot snel & bedankt voor alles topper!

  • 04 April 2013 - 18:26

    Lisa:

    Milouke, wat un super leuk en mooi letste verslaag! Echt fijn um te leaze.
    Ik bin blie det geej doar un super leuk tied gehad hebt, maar ik had auk neet ander verwacht.
    Ik kiek er noa oet um dien verhalen te huren! Moandaag op schoel goan we weer lekker beej kletsen
    tot dan meid (L)

    dieke kus lisa

  • 05 April 2013 - 00:19

    Wiel Nelly En Remco:

    Milou

    Wat een mooi bijzonder laatste verslag,maar als ik je verslagen allemaal lees hebben jij en Linda ondanks wat tegenslagen een mooie leerzame stage tijd gehad.Goed weer en jullie hebben veel van Benidorm gezien.Milou ik wil je bij deze nog eens EXTRA bedanken voor de steun en het begrip als onze Linda het wat moeilijk had.Jullie zijn toppers!!
    Ik wil je bijdeze ook veel sterkte wensen,ook je ouders en broers.

    Lieve Groetjes
    Wiel Nelly en Remco.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1562
Totaal aantal bezoekers 7359

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 06 April 2013

Stage in Benidorm

Landen bezocht: