Onverwachts bezoek! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Milou Peeters - WaarBenJij.nu Onverwachts bezoek! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Milou Peeters - WaarBenJij.nu

Onverwachts bezoek!

Blijf op de hoogte en volg Milou

17 Februari 2013 | Spanje, Benidorm

Woensdag weer een gewoon dagje stage of ja, dat dacht ik. Ik zat als gewoonlijk achter de balie. Het was niet zo druk dus ik was de kaartjes van de verzekering aan het sorteren. Linda was na het prikken even met de assistente wat spulletjes komen brengen maar ging daarna weer weg. Nog geen 5 minuten later vloog de deur open: “PIET”. Stonden daar in een keer mijn vriendinnetjes voor de deur met hun koffertjes in de hand. Echt suuuuuuper leuk! Een hele grote verassing. Linda heeft contact gehad met de meiden en wist dat ze kwamen. Ook de assistente wist ervan, behalve ik. In de agenda stond ‘visite’ geschreven maar nooit geweten dat het voor mij was. Wat hebben ze het goed geheim kunnen houden. Ik was sprakeloos en moest een paar keer goed kijken of ze er echt waren, ongelofelijk! De assistente trok mijn rits open want ik mocht lekker gaan genieten met de meiden. We moesten eerst nog langer dan een half uur lopen om bij het appartement te komen, dat was toch wel ver hè? Daar hebben we de koffers neergezet en hebben we de foto’s van de carnaval gekeken. Ik kon zien dat ze het heel leuk hadden gehad en vond het toch wel jammer dat ik er niet bij was. Daarna zijn we op de boulevard een restaurantje gaan zoeken waar we wat konden eten. Daar zat ik dan, samen met mijn vriendinnetjes in de zon te genieten. Ik kon het nog steeds amper geloven maar ze waren er toch echt.

Ze hebben heel veel geluk gehad met het weer. De afgelopen 2 dagen hadden we wat slechter weer, maar deze dagen scheen de zon goed. Donderdag was het zelfs heet. Ik moest ’s morgens eerst nog in de kliniek bloed gaan prikken, maar zo konden de meiden lekker uitslapen. Daarna hebben we onze korte broeken aangetrokken en zijn we op het strand gaan liggen, that’s the good life! Na 3 en een halve week voor het eerst de zee aangeraakt, echt een primeur haha. Waar ga je heen als je vriendinnen in Benidorm zijn. Jaja naar La Marina, het grote overdekte winkelcentrum. Maar eerst nog een lekker Happy Meal naar binnen werken bij de Mac Donalds, waar we overigens ook nog niet zijn geweest hier in Spanje. De uitverkoop is bijna afgelopen maar we hebben nog wel wat kunnen shoppen. Terug in het oude centrum moest er ook nog wat geshopt worden, sierraden kosten hier echt niks. Vrijdagmorgen heb ik ze weer uitgezwaaid, de 2 dagen zijn omgevlogen. We hadden een appartement vol meiden, een en al gezelligheid. Maar wat een stilte nu ze weer weg zijn. Ik vond het echt super leuk dat ze er waren, ik blijf het maar zeggen. Super bedankt voor jullie komst!!

Lo hemos pasado muy bien
Oftewel: ‘het was erg leuk’

  • 18 Februari 2013 - 23:38

    Wiel Nelly En Remco:

    Heey Milou

    Ja Ja dat was een verrassing he,en ik moet je bekennen ik wist er ook van.Maar ik mocht ook niks zeggen.
    Maar ik vind het harstikke leuk voor je.
    Nu zijn wij aan de beurt om benidorm in het echt te bekijken,kan niet wachten.
    En dan zaterdag FEESTJE!!!!We maken er een gezellige dag van he?
    Het weekend erna is weer voor jouw,met je ouders,geniet ervan meid!
    Milou we zien elkaar woensdag.

    Groetjes Wiel Nelly en Remco.

  • 25 Februari 2013 - 17:56

    Marieke Lagerweij:

    Hallo Milou,

    Ondertussen heb ik al jouw verslagen gelezen. Wat maken jullie leuke dingen mee én zo te lezen hebben jullie het heel gezellig samen.Echt een mooie ervaring om van te genieten, maar dat doe jij dik en dubbel.
    Door jouw geweldige manier van schrijven kan ik me helemaal inleven in je situaties van de Spaanse carnaval tot het aqua fitness, heel leuk!

    Geniet nog van deze mooie tijd, want voordat je het weet zit je weer op school!
    Tot die tijd blijf ik je verhalen lezen.
    Groeten, M. Lagerweij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 7382

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 06 April 2013

Stage in Benidorm

Landen bezocht: